Zakládáte nebo již máte založenou firmu, která se specializuje na zemní a výkopové práce, a byli byste vděčni, kdyby se k vám zákazníci hrnuli a měli jste práce tolik, aby vás to bezpečně uživilo? Pak to dejte lidem na vědomí, podmínkou k úspěchu je totiž paradoxně možná to, co mnohdy zavrhujete, a co se vám již zajídá – reklama. Není ale reklama jako reklama, tu kterou nacházíte v poštovní schránce, co zpravidla bývá pořád dokola ohraná písnička nabídky potravin, drogerie či nábytku velkých obchodních řetězců, většinou vyhazujete, a někdo dokonce zakazuje vhazování reklamních letáků do své schránky. Podobné je to i v televizi, tam reklamu sleduje jen zlomek diváků a někdo dokonce televizi považuje za přežitek, a vůbec ji nemá.
Zaměřte se na propagaci na Internetu, protože tam lidé vstupují sami ze své vůle, a sami si také aktivně vyhledávají to, co je zajímá. Jistě, že mohou narazit na reklamní bannery na různých webech, ale toto nebývá všude. Podstatný je princip – propagovat tu své zboží či služby prostřednictvím SEO, v interakci s webovými vyhledávači. Ve vašem případě zemních prací je to jasné – necháte provést SEO audit od profesionální firmy, a následná analýza klíčových slov nabídne vhodný postup, jak se při vyhledávání ve webovém prostředí posunout až do popředí.
Bude-li vás vyhledávač zařazovat mezi stránky do „první linie“, bude velmi pravděpodobné, že si vás někdo všimne, a že si poptávaný výkop pro základy garáže, zahradního bazénu, pergoly nebo rodinného domu nechá vybudovat právě od vás. Zároveň byste měli zájemcům nabídnout poutavě graficky zpracované webové stránky a samozřejmě by vaše pracovní nabídka měla být zajímavá a hlavně spolehlivá. K dobrému jménu vám přispějí i kladné reference od zákazníků, kteří již měli s vámi svou vlastní pozitivní zkušenost.